Polityka prywatności, Cookies

Ta strona wykorzystuje pliki cookie – małe pliki tekstowe, które umieszczane są na Twoim komputerze. Zasadniczo pliki cookie są używane w celu zachowania preferencji użytkownika, przechowywania informacji o takich rzeczach, jak koszyki na zakupy oraz dostarczania zanonimizowanych danych śledzenia do aplikacji innych firm, takich jak Google Analytics. Pliki cookie znacznie ułatwiają przeglądanie stron. Możesz jednak wyłączyć pliki cookie na tej stronie i na innych. Najskuteczniejszym sposobem na to jest wyłączenie plików cookie w przeglądarce. Sugerujemy zapoznanie się z sekcją Pomocy przeglądarki lub przejrzenie strony o ciasteczkach, która zawiera wskazówki dla wszystkich nowoczesnych przeglądarek.

Klauzula informacyjna Evaluer Sp. z o.o.

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 roku w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (dalej jako Rozporządzenie 2016/679), informuję, iż:

  1. Administratorem danych osobowych jest Evaluer sp. z o.o.  z siedzibą w Warszawie (Al. Jana Pawła II 23, 00-854).
  2. Kontakt z Administratorem jest możliwy za pośrednictwem poczty elektronicznej pod adresem: kontakt@evaluer.pl
  3. Przetwarzane są dane osobowe osób prowadzących korespondencje z Administratorem, osób chcących zawrzeć umowę z Administratorem (w tym kandydatów do pracy), kontrahentów, współpracowników, zleceniobiorców i pracowników. Przetwarzane są też dane przedstawicieli, pełnomocników oraz członków organów tych osób (jeśli dane takich osób pojawiają się w korespondencji lub dokumentach).
  4. Przetwarzane dane obejmują: imiona, nazwiska, adres (korespondencyjny, zamieszkania, prowadzenia działalności gospodarczej lub siedziby), numer PESEL, numer NIP lub REGON, numer rachunku płatniczego, numer telefonu, adres poczty elektronicznej, dane dotyczące historii zatrudnienia, wykształcenia i doświadczenia zawodowego czy posiadanych uprawnień zawodowych oraz ewentualnie inne dane, jeśli okaże się to niezbędne do wykonania umowy.. Dokładny zakres przetwarzanych danych wynika z charakteru prowadzonej korespondencji lub zawieranej umowy. Dane pozyskiwane są bezpośrednio od osoby, której dotyczą lub od podmiotu, który dane osoba reprezentuje w relacji z Administratorem.
  5. Dane osobowe przetwarzane będą w celu:
    1. zawarcia umowy oraz jej wykonywania (podstawa prawna przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. b) RODO),
    2. wypełniania obowiązków ciążących na Administratorze, wynikających z obowiązujących przepisów prawa, w szczególności z ustawy o systemie ubezpieczeń społecznych, ustawie o rachunkowości (podstawa prawna przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. c) RODO),
    3. realizacji prawnie uzasadnionego interesu Administratora (podstawa prawna przetwarzania art. 6 ust. 1 lit. f) RODO), jakim jest:
      1. dochodzenie roszczeń, w szczególności w zakresie roszczeń wynikających z zawartych umów,
      2. prowadzenie korespodencji (odpowiedź na zapytania, skargi, reklamacje),
      3. prowadzenie marketingu bezpośredniego (uczestnictwo w konkursach, programach motywacyjnych, szkolenia, konferencje),
    4. realizacji wewnętrznych celów administracyjnych Administratora (m.in. planowanie i analiza zatrudnienia, zarządzanie zasobami ludzkimi).

Przetwarzanie w powyższych celach nie wymaga zgody osoby, której dane dotyczą, ale dane podawane są Administratorowi dobrowolnie. Konsekwencją niepodania danych jest brak możliwości zawarcia umowy z Administratorem.

  1. Odbiorcą przetwarzanych danych osobowych będą podwykonawcy administratora (na podstawie umowy powierzenia – są to np. dostawcy usług IT lub usług księgowych) oraz podmioty uprawnione do otrzymania danych osobowych na podstawie przepisów prawa takie jak np. policja, prokuratura, sąd.
  2. Dane osobowe będą przechowywane tylko w okresie niezbędnym do realizacji celów wskazanych powyżej. Precyzyjnie ten okres możemy określić w przypadku, gdy okres ten wynika z przepisów prawa. W przypadku danych niezbędnych do zawarcia i wykonania umowy jest to 6 lat od dnia rozwiązania lub wykonania umowy, a w przypadku gdy nie dojdzie do zawarcia umowy 1 rok od pozyskania danych. Okres ten wynika m.in. z okresu przedawnienia uregulowanego kodeksem cywilnym oraz obowiązkowym okresem archiwizacji dokumentacji wynikającym z ustawy o rachunkowości. W przypadku umów o pracę dane przechowujemy przez 50 lat od zakończenia umowy, chyba że umowa została zawarta po 1 stycznia 2019 roku wówczas okres wynosi 10 lat – takie okresy wynikają z kodeksu pracy. W przypadku danych kandydatów do pracy będą one przechowywane do zakończenia procesu rekrutacji.
  3. Osobom, których dane przetwarzane są przez Administratora przysługuje prawo dostępu do treści swoich danych osobowych a także prawo ich sprostowania, usunięcia (ale tylko jeśli nie mamy podstawy do ich dalszego przetwarzania, wynikającej np. z przepisów prawa), ograniczenia przetwarzania, prawo do przenoszenia danych, prawo wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania lub profilowania danych, prawo do cofnięcia zgody w dowolnym momencie bez wpływu na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej cofnięciem. Aby skorzystać ze swoich praw należy skontaktować się z Administratorem (za pośrednictwem poczty e-mail wskazany w pkt 2 lub pisząc na adres kodespodencyjny Administratora).
  4. Istnieje prawo wniesienia skargi do organu nadzorującego przetwarzanie danych osobowych (szczegóły na www.uodo.gov.pl) lub reklamacji do Administratora w przypadku, gdy osoba, której dane dotyczą uzna, że przetwarzanie odbywa się niezgodnie z przepisami prawa.Dane osobowe przetwarzane przez Administratora nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej. Administrator nie stosuje profilowania, w szczególności nie podejmuje w sposób zautomatyzowany – w oparciu o profilowanie – decyzji wpływających na prawa i obowiązki osoby, której dane dotyczą.